בן גביר בממשלה: "נגד אפליה, לפנות את חאן אל אחמר"

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on בן גביר בממשלה: "נגד אפליה, לפנות את חאן אל אחמר"

לאחר שפונה המאחז אור חיים בשומרון, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דרש בישיבת הממשלה לפנות גם את חאן אל אחמר. "לא יהיה חוק אחד לערבים וחוק אחד ליהודים"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כוחות גדולים של מג"ב ויס"מ פשטו ביום שישי בבוקר על המאחז החדש אור חיים שהוקם לילה קודם לכן בשומרון לזכרו של הרב חיים דרוקמן זצ"ל, הם הכריזו על המקום שטח צבאי סגור ודרשו מהתושבים לעזוב את המקום, ומשסירבו פינו אותם והרסו את המבנים.

בתגובה לפינוי, ולאחר חילוקי דעות בין סמוטריץ' לשר הביטחון גלנט ולראש הממשלה נתניהו, שרי הציונות הדתית החרימו את ישיבת הממשלה. מי שכן הגיע, היה השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שנשא הצהרה לפני הישיבה השבועית.

"עד 16:01 המאחז מפונה": זה מה שקרה מאחורי הקלעים

"התרשמתי מאוד מהדברים של השר גלנט בדבר העניין של אכיפת שלטון החוק ואכן כשר לביטחון לאומי, רוממות שלטון החוק בעיניי" אמר השר.

השר בן גביר הוסיף: "אבל לא יהיה חוק אחד לערבים וחוק אחד ליהודים. וכשצריך לאכוף חוק, צריך לאכוף גם על חאן אל אחמר, גם על עשרות המאחזים הפלסטינים הבלתי חוקיים שמוקמים. חוק זה חוק, לא תהיה כאן אפליה".

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מאה אלף בתים לא חוקיים של ערבים בנגב בגליל במזרח ירושלים ביהודה ושומרון. אינספור. ביו"ש הם משתלטים על השטחים שבבעלותנו מאז הסכמי אוסלו- שטחי c . ומשתלטים על שטחים מוניציפלים של ישובים !!! המינהל האזרחי לא הורס כמעט דבר גם כשמתלוננים הם עונים תשובה קבועה שהם ,פועלים לפי סדרי עדיפויות" במילים הללו ממש.. הם מודים שאין להם שום עדיפוןת לךהרוס בתים לא חוקיים של ערבים אז כשיהודים רוצים גם "לתפוס גבעות" בטרם ישתלטו עליהן בבנייה ערבית לא חוקית- מיד מגיע המינהל והורס. הוא גם לא נותן ליהודים להתפתח בתוך ישובים קיימים. מעט מאוד וגם זה אחרי שנים שלך המתנה..

  2. 1

    ב ק ש ר ל,חאן אל אחמר,—- הישוב הלא חוקי הזה שגדל והתפתח על אף שכבר כשהחל פנו לבג,צ כדי לפנותו י–ו—ש–ב ב–כ–ו–ו–נ–ה על מיקום אסטרטגי !!!! כדי למנוע חיבור- כולומר רצף התישבות מירושלים למעלה אדומים..